Seropozitivni reumatoidni artritis je autoimuna lezija tkiva zglobova. Ova bolest je uvek hronicna i ima dva oblika .

Ako patite od bolova u zglobovima , dobro dosli u klub. Toliko mnogo ljudi ima oseoartritis da ce vam ubrzo biti ponudjen savet ne samo od vaseg lekara , porodice ili prijatelja vec i od vodoinstalatera i vaseg prvog komsije . Antiinflamatorni lekovi koji se izdaju na recept ili kupuju mogu da ublaze bol , i vecina ljudi ce zeleti da ih uzima . Ali se ublazavanje tegoba usled artritisa tu ne zavrsava . Postoji mnogo drugih mera koje oni koji pate od artritisa preduzimaju da bi postigli svoj cilj – lako , bezbolno kretanje .

Sredstva za otklanjanje bolova

Uzimajte suplemente glukozamina i hondroitin – sulfata da bi ste umanjili bol i usporili gubitak hrskavice . pratite upustva za doziranje na etiketi i istrajte : moze da bude potrebno da prodje mesec ili vise dana pre nego sto pocnete da osecate korisne efekte.

Prirodno lecenje artritisa

Uzimajte polovinu kafene kasike djumbira u prahu ili do 35 g svezeg djumbira na dan .Istrazivanja pokazuju da koren djumbira pomaze da se ublaze bolovi kod artritisa , verovatno zbog njegove sposobnosti da poveca cirkulaciju krvi , sto odstranjuje zapaljenska jedinjenja iz bolnih zglobova.

Uzimajte dve doze od 400 mg SAM_a ( S-adenozilmetionina ) na dan . Dakazano je da je dodavanje SAM_a , hemikalije koja se prirodno nalazi u svim celijama organizma, pomaze u ublazenju bolova kod artritisa povecavajuci nivo proteoglikina u krvi molekula koji izgleda imaju kljucnu ulogu u ocuvanju hrskavice pomazuci da ostane naduvana i dobro oksigenisana .

Ako dobijete dobre rezultate sa 800 mg na dan , smanjite dozu posle dve nedelje na 400 mg na dan . SAM ima nekoliko pratecih efekata , iako moze da izazove lose varenje i mucninu . Bezopasan je ako se uzima sa vecinom lekova sa onima koji se izdaju na recept i onima koji se kupuju, ali ako uzimate lekove koji su vam prepisani za bipolarni poremecaj ( manicna depresija ) ili Parkisonovu bolest , trebalo bi da konsultujete svog lekara pre uzmianja suplemenata SAM_a .

Potrazite toplo olaksanje i hladnu ugodnost

Primena toplote na bolnom zglobu moze da obezbedi znacajno olaksanje . Kao izvore toplote mozete koristiti elektricnu cebad i grejace za ruke , jastucice koji se zagrevaju ili tople obloge . Grejte bolni zglob tokom 20 minuta . Jednostavno kupanje toplom vodom takodje moze da bude umirujuce .

Hladni tretmani mogu dobro da deluju kada su zglobovi upaljeni . Uvijte kocke leda u veci peskir ili peskir za lice i drzite preko bolnog zgloba . Umesto toga mozete koristiti vrecu smrznutog graska.

20 prirodnih nacina za ublazavanje bola kod artritisa . Omega 3 masne kiseline smanjuju bol u zglobovima i ukočenost 20 prirodnih nacina za ublazavanje bola kod artritisa . Najbolji izvor omega-3-a postiže se konzumiranjem riba (kao što su losos, sardine, tune, skuše, bakalar) par puta nedeljno. Mnoga klinička ispitivanja kod upalnih stanja kod reumatoidnog artritisa, utvrdila su da ove kiseline smanjuju bol u zglobovima, smanjuju ukočenost, pa omogućavaju smanjenu upotrebu lekova koje ti bolesnici koriste. 20 prirodnih nacina za ublazavanje bola kod artritisa . Omega 3 masne kiseline smanjuju bol u zglobovima i ukočenost 20 prirodnih nacina za ublazavanje bola kod artritisa . Najbolji izvor omega-3-a postiže se konzumiranjem riba (kao što su losos, sardine, tune, skuše, bakalar) par puta nedeljno.

Da li treba nositi rukavice u krevetu ?

Ako su vam saku ujutru ukocene i otecene , probajte da u krevetu nosite udobne rukavice . One mogu da pomognu da se oticanje drzi pod kontrolom. Ali prestanite da ih nosite ukoliko primetite da vam one pogorsavaju jutarnju ukocenost.

Podmazite svoje bolne zglobove

Jedite vise masne ribe . Mnoge osobe koje dopunjuju svoju ishranu omega-3 masnim kiselinama koje se nalaze u masnoj ribi kao sto su skusa, losos i sardine nalaze da se bol i ukucenost smanjuju . Izgleda da ove supstance sprecavaju zapaljenje u organizmu .

Ulja takodje mozete uzeti sama ili u obliku kapsula . Istrazivanja na Cardiff University su pokazala da omega-3 masne kiseline iz ulja jetre bakalara mogu da uspore i cak , mozda, preokrenu unistavanje hrskavice koja dovodi do osteoartritisa . preporucena doza je 2000 mg suplemenata omega-3 masnih kiselina tri puta na dan , uz obroke . Ali ako uzimate lekove za razredjivanje krvi , ako imate visok holesterol ili ste dijabeticar , konsultujte se sa svojim lekarom pre uzimanja suplemenata ribljeg ulja .

Artritis , artroza , kostobolja video koji moze da vam pomogne

Kao alternativu kapsulama ribljeg ulja , uzimajte jednu supenu kasiku ulje semena lana na dan . Ono je puno iste vrste omega-3 masnih kiselina. Uzimajte ulje direktno iz kasike , pomesajte ga sa sokom od pomorandze ili ga dodajte salatnom prelivu .

Ako volite kostunjavo voce , pocastite se . Ono takodje sadrzi korisna ulja .

Namazite nesto sto pruza olaksanje

Reumatoidini artritis skracuje zivotni vek

Ulje eukalipstusa moze da bude efikasno .Stavite nekoliko kapi na kozu i utrljajte ih , ali nemojte koristiti ulje ispod jastuceta koje se zagreva ili tople obloge , jer dodatna toplota moze da opece ili iritira kozu .

Da li pozvati lekara?

Posto nemozete biti sigurni koji oblik artritisa imate , ili dali vasi simptomi potpuno ukazuju na drugi poremecaj , najbolje je da prodiskutujete sa svojim lekarom u slucaju pojave bilo koje vrste ukocenosti , oticanja , crvenila ili bolova u zglobovima . Ukoliko vam je vec dijagnostikovan artritis , posetite lekara ako primetite novu ili drugaciju vrstu oticanja zglobova .

Kapsacin je supstanca koja cili paprikama daje “ vrelinu “ . Takodje je aktivni sastojak u nekim proizvodima namenjenimstalnom bolu u zglobovima . Kapsaicin je iritans suprotnog dejstva: on iritira nervne zavrsetke , preusmeravajuci paznju mozga sa bola u zglobovima . Bice potrebno da posetite svog lekara za kreme od cili paprika kao sto su , Axsain i Zacin , jer se one mogu dobiti samo na recept . Drugi iritansi suprotnog dejstva mogu da se kupe : probajte Algipan , krem Ralgex ili kremu ili mast koja ima izvrstan naziv Vatreni Dzek .

Reumatoidni artritis

Ozbiljni oblik artritisa , reumatoidni artritis , javlja se kada imuni sistem napada umesto da brani organizam. Uporedo sa bolom i oticanjem zglobova , reumatoidni artritis moze da izazove umor ,, losu cirkulaciju , anemiju i probleme sa ocima . Evo nekih strategija da ga savladate .

Pocnite da vodite dnevnik ishrane da bi ste otkrili sta ste jeli kada su vam se pojavili simptomi . Mozda otkrijete da je odgovor vaseg imunog sistema preteran kada jedete odredjene namirnice , kao osto su psenica , mlecni proizvodi , agrumi, jaja ili paradajz .

Pokusajte da postanete vegetarijanac pod nazorom vaseg lekara . U jednom jednogodisnjem ispitivanju osobe sa reumatoidnim artritisom koje su sledile vegetarijansku ishranu u kojoj takodje nije bilo jaja , glutena , kofeina , alkohola , soli refinisanog secera i mlecnih proizvoda , imale su manje bolova i oticanja u zglobovima posle samo jednog meseca . I mogle su posle prva 3 meseca da jedu mlecne proizvode bez ikakvih efekata .

Istrazivanja su pronasla da suplementi gama-linolenske kiseline mogu da pomognu da smanje bol i zapaljenje kod reumatoidnog artritisa . Njihovi najbolji izvori su ulje semena borazine , ulje crne ribizle i ulje zutog nocurka . Nedavna istrazivanja ukazuju da se najvece olaksanje dobija uzimanje najmanje 1.4 g GLA na dan . Ali trebalo bi da konultujete medicinskog herbalistu pre uzimanja ovih kolicina GLA ; za suplemente GLA koji se kupuju , uobicajna preporucena doza je mnogo niza 0.24 g.

Neki lekari veruju da kratak ( jedan ili dva dana) post moze da ublazi bol kod reumatidnog artritisa . Teorija je da post moze da ublazi bol kod reumatidnog artritisa . Teorija je da post daje preopterecenom imunom sistemu mnogo potreban odmor . Prvo proverite sa svojim lekarom , posebno ako uzimate neke prepisane lekove .

Drzite zglobove u pokretu

medicus – reumatoidni artritis

Bez obzira da li su u pitanju setnje , plivanje , voznja bikiklom ili joga , zapocnite blag rezim vezbanja . Sto je vase fizicko stanje bolje , to cete imati manje bolova i ukocenosti . Ako imate artritis skocnog zgloba , kolena ili kuka , mozda ce vam biti potreban stap za setnju , barem za pocetak , da bi vam pomogao da uravnotezite zglobove . Ako su vam zglobovi otekli ili upaljeni , nemojte raditi do pojave bola . Umesto toga , uzmite slobodan dan .

Porazgovarajte sa svojim lekarom ili farmaceutom o tome kako da zapocnete program treniranja sa opterecenjima . Jaki misici ce pomoci u potpori asih zglobova i apsorbovanju udaraca.

Probajte da izvrsite merenje

Ako imate artritis kuka ili kolena , pitajte svog lekara da vam izmeri duzinu obe noge . Jedna od 5 osoba sa artritisom ovih zglobova ima jednu nogu neznatno duzu od druge . Vas lekar vas mozda moze uputiti specijalisti za bolesti stopala da vam se naprave korektivne cipele .

Slusajte vremensku prognozu

Mnoge osobe sa artritisom smatraju da njihove bolove aktiviraju promene vremena . Ako ste jedna od njih , to nije samo vasa masta : inenadan porast vlaznosti i nagli pad pritiska vazduha uticu na dotok krvi do zglobova sa artritisom . Kada su najavljene oluje , ukljucite aparat za smanjivanje vlaznosti da bi osusio vazduh .

Moc prevencije

Odrzavajte zdravu telesnu tezinu da bi ste potpomogli prevenciju osteroartritisa kolena . Bez obzira kolika je vasa trenutna tezina , ako izgubite samo 5 kg i ostanete na toj tezini 10 godina , prepolovicete rizik od artritisa koji pogadja kolena .

Ako je setanje deo vaseg programa vezbanja , nastojte da neidete svakog dana istim putem . Menjanje terena po kome hodate sprecice da ponavljate opterecenje istih zglobova na isti nacin .

Investirajte u dobre cipele za setnju .Mekse potpetice ce smanjiti uticaj setanja na vasa stopala , skocne zglobove , noge i zglobove kuka . Ravne potporne cipele se uopste smatraju najboljim za kolena .

Nedavna klinicka istrazivanja su pokazala da vitamin C i ostali antioksidansi mogu da pomognu da se smanji rizik od osteroartritisa i njegovog napredovanja . Antioksidansi sprecavaju prelome kostiju unistavanjem slobodnih radikala stetnih molekula kiseonika koji izazivaju ostecenje tkiva.Uzimajte 500 mg vitamina C svakog dana.

Uzimajte suplemente cinka .Jedno dugotrajno istrazivanje koje je ukljucilo skoro 30 000 zena otkrilo je da su one koje su uzimale suplemente cinka smanjile rizik od reumatoidnog artrtitisa . Uzimanje previse cinka moze , medjutim , izazvati druge rizike po zdravlje , stoga ogranicite svoj unos na jednu dozu od 15 mg i uzimajte je sa hranom.