Share this:
89 / 100

Impotencija prirodno lecenje 2020

Impotencija prirodno lecenje 2020.

Kao sto vecina muskaraca zna , brojni mentalni i fizicki uticu na sposobnost postizanja erakcije. Kada ste posetili svog lekara i iskljucili mogucnost ozbiljnih zdravstvenig problama , mozete pozeleti da visestrano pristupite resavanju erektilne disfunkicije.

Prema tome , pocnite redovno da vezbate i istovremeno potrazite neke mentalne faktore koji bi mogli da vam stoje na putu – ukljucujuci dosadu ili anksioznost u spavacoj sobi .

Postoje takodje i neke dobro poznate lekovite biljke i suplementi koji se mogu pokazati kao pouzdan kljuc za vase uzbudjenje.

eraktilna disfunkcija
eraktilna disfunkcija

Dijagnostikujte svoj sopstveni problem

Zdravi muskarci normalno imaju nekoliko erakcija tokom nocnog sna . Lekari imaju aparate da bi to ispitali , ali evo jednostavnog nacina da to sami utvrdite .

Pre nego sto odete na spavanje , uzmite jednoslojnu papirnu maramicu , isecite jednu traku i obmotajte je relativno cvrsto oko svog penisa . Spojte njene krajeve .

Ako ujutru papir pocepan , moguce je da ste imali nocnu erakciju . To su dobre vesti – to znaci da verovatno nemate osnovni fizicki problem za resavanje , vec treba samo da se izborite sa pshiholoskim problemima.

Impotencija  prirodno lecenje
Impontecija prirodno lecenje

Nalozite vatru lekovitim biljkama

Procitajte jos :

Hemoroidi

Herpes zoster

Impotencija prirodno lecenje 2020

Hrkanje prirodno lecenje 2020

Holesterol , poviseni nivo 2020

Herpes zoster prirodno lecenje 2020

Uzmite ginko bilobu . Ona moze poboljsati protok krvi u krvnim sudovima celog organizma , ukljucujuci i vas penis . U jednom istrazivanju utvrdjeno je da ova lekovita biljka pomogla muskarcima da imaju erakciju cak i nakon sto prepisana injekcija nije delovala .

Koristite suplemente koji sadrze ekstrat ginko bilobe , koncetrovani oblik ove biljke ( eng. GBE).

Uzimajte do 240 mg GBE na dan podeljenih u dve ili tri doze . Trebalo bi da primetite razliku posle 4 do 6 nedelja .

Probajte panax zensen , poznat kao i azijski , korenasti ili kineski zensen .

Zensen
Zensen

On se dugo koristi za pojacanje muske plodnosti , posto moze poboljsati dotok krvi do penisa , smanjiti umor i povecati energiju .

Uzimajte 100- 250 mg 2 puta na dan . Pocnite sa nizom dozom i postepeno je povecavajte . ( Upozorenje : Nemojte ga koristiti ako imate ne kontrolisanu hipertenziju ili neki njen drugi oblik – izuzev pod lekarskim nadzorom -zatim ako imate nepravilnosti srcanog ritma ili ako uzimate MAOI antidepresive kao sto je Nardil).

Dopunite svoje napore

Kupite suplemente cinka i uzimajte 15 do 30 mg na dan . Ovaj mineral pozitivno utice na proizvodnju raznih hormona , ukljucujuci i muski polni hormon testosteron. Uzimajte cink sat vremena pre ili dva sata posle obroka .

Uzimajte vitamin C.

Nasa Facebook strana pratite nas .

On pomaze krvnim sudovima da ostanu elesticni , dozvoljavajuci im da se prosire kada vam je potreban veci dotok krvi . Uzimajte po 500 mg vitamina C dva puta na dan . Smanjite dozu ako vam se javi proliv.

Omega -3 masne kiseline iz ribljih ulja ili ulja semena lana takodje poboljsavaju protok krvi . Dugorocno , one mogu pomoci da se snizi holesterol i spreci suzavanje krvnih sudova. Uzimajte dve kafene kasike ribljeg ulja ili jednu supenu kasiku ulje semena lana na dan .

Tri puta na dan uzimajte suplemente koji sadrze 1000 mg ulja zutog nocurka . Ovo ulje sadrzi esencijalne masne kiseline koje pospesuju dobro stanje krvnih sudova . Uzimajte suplemente uz obroke da bi ste pojacali apsorpciju .

Amino – kiselina arginin moze poboljsati dotok krvi do penisa povecavajuci proizvodnju azot-oksida u zidovima krvnih sudova , cineci arterije elasticnim i pomazuci krvnim sudovima da se prosire .

Najbolji njen oblik L-arginin . Uzimajte dve kapsule od 750 mg dva puta na dan izmedju obroka .

Pazite na svoju telesnu tezinu

Vezbanje pomaze da se izbegne pojava prekomerne tezine , poboljsava protok krvi celim organizmom ( ukljucijuci krve sudove koji odrzavaju ispravan rad vaseg penisa ) , povecava energiju i smanjuje stres .

Upraznjavajte nekoliko puta nedeljno po 30 minuta aerobne vezbe – kao sto su pesacenje , trcanje , plivanje ili igranje tenisa .

Sidjite sa sedla

Ako ste vozac bicikla , budite obazrivi . Previse voznje , ili vozenje na pogresnom sedistu , moze ostetiti osetljive nerve i krvne sudove u delu tela na kome sedite .

Uverite se da ste kupili sediste sa zlebom koji ide na dole po sredini sedista . Takodje treba da obezbedite da su vam kolena neznatno savijena kada su vam stopala na dnu kruga okretanja pedala – to stavlja vise vase tezine na noge umesto izmedju njih.

Uspravljate se najmanje svakih 10 minuta kako bi ste dozvolili da krv procirkulise genetalnim predelom , a kada prelazite preko izbocina , postavite pedale u isti nivo i izdignite se da bi ste smanjili potresanje prepona.

Ostavite pusenje

Ostavite pusenje

Ako koristite duvan u bilo kom obliku , ostavite ga ODMAH . Nikotin izaziva skupljanje krvnih sudova slabeci tako cirkulaciju .

To znaci da manje krvi moze dospeti do vaseg penisa.

Pusenje marihuane takodje ima inhibirajuci efekat na ucinak u seksu , kao i druge droge za podizanje raspolozenja , kao sto su kokain i amfetamini .

Drugacije radite stvari u spavacoj sobi

Ako vasi erktilni problemi nastaju usled stresa i emocija pre nego usled neceg fizickog , postoji mnogo nacina da se ponovo vratite u igru .

Na primer , uzivajte u intimnosti u spavacoj sobi bez seksualnog odnosa . To uklanja pritisak slabeci anksioznost zbog ucinka u seksualnom odnosu .

Samo udjite u krevet i mazite se , masirajte jedno drugo ili smisljajte sta bi ste smesno mogli raditi a sto ne zahteva erakciju .

Odrzavajte raznovrsnost u svojim aktivnostima . Spavaca soba sa istom strarom rutinom moze ometati vasu sposobnost postizanja erakcije. Isprobajte nove poze ili vodite ljubav negde drugde osim u spavacoj sobi .

Vodite ljubav ujutru . Mozda imate vise varnica posto je nivo vaseg testosterona visok u ovo doba dana . Uz to , ne bi trebalo da ste tako umorni i istroseni kao na kraju dugog dana .

Razgovarajte jedan sa drugim

Ako zadrzavate probleme za sebe , mozda ce te ih pogorsati . Umesto toga pricajte o tome sa svojom partnerkom .

Oboje mozete razmotriti moguce razloge zasto se to desava – mozda vas neznatno neslaganje ili zabrinutost zbog novca sprecavaju da ispravno funkcionisete .

Ne samo da ce te otkriti glediste svoje partnerke , vec ce te imati koristi od toga sto dve osobe razmisljaju o mogucim resenjima .

Pustite to . Preterana zabrinutost oko toga ce to samo pogorsati . Neko vreme se fokusirajte na druge delove svog zivota , kao sto su hobiji ili vasa deca .

Pogledajte u svoje lekove

Neki lekovi za krvni pritisak mogu doprineti erektilnoj disfunkciji , posebno blokatori kalcijumovih kanala , kao sto je nifedipin ( Adalat ) , ili beta – blokatori , kao sto je metoprolol ( Lopressor ) .

Ako uzimate ove lekove , pitajte svog lekara da li vam moze prepisati nesto drugo sto ne proizvodi iste pratece efekte.

Lekovi digitalisa za srcana oboljenja , kao sto je digoksin ( lano-xin) , takodje mogu predstavljati problem . Ali nemojte prestajati sa uzimanjem leka ili menjati doziranje bez predhodnog kosultovanja sa svojim lekarom .

Muskarci koji uzimaju odredjene lekove za depresiju cesto prijavljuju probleme sa erakcijom . Posto prateci efekti nisu predvidljivi , vas lekar ce mozda moci da vam dopusti da probate drugu vrstu antidepresiva da bi video da li oni poboljsavaju stvari .

Ako uzimate cimetidin , lek za cir u zelucu , i imate eraktilnu disfunkciju , svakako obavestite svog lekara . Ovaj lek je takodje uobicajen krivac.

Da li je sve to u vasoj glavi – ili juznije?

Saznajte da li vasa eraktilna disfunkcija potice iz vaseg uma ili tela pomocice da otkrijete kako da je resite .

Ako i dalje ponekad imate erakciju – na primer , kada se ujutru probudite , problem je verovatno psiholoski . A verovatno je fizicki ako nastupa postepeno i ako imate druge probleme u vasem genitalnom predelu , kao sto su teskoce sa mokrenjem ili utrnulost u vasem penisu .

Dosta se odmarajte i opustajte

Probajte da spavate 6 do 8 sati tokom noci . Umor definitivno umanjuje vasu sposobnost postizanja erakcije .

Smanjite nivo stresa . Anksioznost i ljutnja ne unapredjuju okvir uma potreban za seks i – jos gore – anksioznost uzrokuje da vas organizam proizvodi oblik adrenalina koji ometa fizicki proces koji je u pozadini erakcije .

Ako imate problema da se opustite , upraznjavanje neke vrste tehnika relaksacije , kao sto su joga ili meditacija . To moze biti jednostavno koliko i nekoliko minuta dnevno vezbanja dubokog disanja – samo usredsredjivanja na udisanje i izdisanje .

Share this: